pátek 2. srpna 2024

První ranní procázka


 Dneska jsem ji trošku ošulila. Dospávala jsem ještě včerejší probdělou noc, špatně jsem spala, tak jsem se přinutila vstát skoro až v sedm. To už je na procházkové trase spousta lidí. Tedy procházím se tam snad jen já, ostatní běhají nebo chodí velmi svižnou sportovní chůzí. Jen já se potuluji, sleduju lodě, šplouchám se v moři, sleduju vlnky.
Na obzoru je vidět nejbližší město Larnaca. Je to menší, původně rybářské městečko, které získalo význam po turecké invazi na Kypru v roce 1974. Po ní bylo nutno rychle vybudovat nové mezinárodní letiště místo toho v okupovaném hlavním městě Nicosii. Pro svou polohu byla zvolena právě Larnaca. Dnes už se vůbec nepodobá tomu městečku, které jsem znala v 80.letech. Moderní stavby, dálnice, to vše zde přibylo. 

2 komentáře:

  1. Tohle prostě miluji, Ali!
    Užívej si! zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Když vstanu v sedm, tak mám radost, jak brzo se mi to povedlo (tedy o volných dnech, ve dnech pracovních mne budík honí do práce už v 6.15).
    Užívej si dovolenou.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!