čtvrtek 22. srpna 2024

V ZOO


Pravidelní návštěvníci blogu dobře vědí, že prázdniny bez ZOO pro nás nejsou prázdniny. I když je stále složitější skloubit pracovní povinnosti a program dětí, nenechali jsem si ani letos tuto kratochvíli utéct. A tak jsem se ponořili do davů lidí, kteří touží obdivovat zvířátka. 


Já jsem chvíli doufala, že si užiju i focení. Před pár dny jsem totiž vyrazila s foťákem do opravny. Když jsem chtěla pánovi v provozovně ukázat, jak mi foťák vůbec nefunguje.... fungoval. Nemusím asi psát, jak jsem se tam cítila. Takže jupí, budeme fotit v ZOO. Udělala jsem asi dvě fotky, které se velmi špatně zaostřovali a blik - tma, ani jiskřička života. Takže jsem celý den nosila brašnu na rameni a fotila mobilem. Nechtějte mě slyšet, úplně spisovně jsem v první chvíli nemluvila. Jedná použitelná fotka je tento lemur:





Tak se bohužel musíme spokojit s mobilovými fotkami. Navíc jich až tak moc nemám, protože fotit mobilem mě prostě nebaví.



Ale jinak to byl naprosto skvělý den. Užili jsme si ho opravdu důkladně. V ZOO už jsme byli chvíli po deváté a odjížděli kolem 19:30. Paráda! Obešli jsme opravdu všechno a důkladně. Třeba u vombatů jsem byli 3x. Ale neviděli jsme je ani jednou. A to jsem ráno prohlašovala, že když jsou už vombati 3, je velmi vysoká pravděpodobnost, že alespoň jednoho zahlédneme. 







Miluju pražskou ZOO. Vydržela bych tu mnohem déle. Bavilo by mě sledovat zvířata opakovaně v různé denní doby. Pokaždé si také říkám, že bych sem chtěla jezdit v různá roční období, několikrát do roka. Proč má rok jen 365 dní?

3 komentáře:

  1. Ali, ráda jsem se podívala, taky miluji procházky po ZOO.
    Ráda tam chodím v zimě, to jsou šelmy aktivní :o)
    A tyhle závady, ty jsou tedy k vzteku...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Také máme rádi pražskou ZOO :)
    Líbí se nám i jako park. Ráda jsem se na Tvé fotky podívala, protože už jsme tam dlouho nebyli. Teď je tam spousta nového a zase naše milé kapybary, tak zase brzy půjdeme.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, fotky jsou, vzdor tomu, žes je fotila mobilem, moc pěkné.
    A držím palce, ať se foťák tentokrát v opravně předvede v pravém světle ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!