sobota 10. srpna 2024

Bilancování


Pro většinu lidí je čas bilancování přelom starého a nového roku. Pro mě hlavně čas ranních procházek po okolí. Mám tak dvě hodinky sama pro sebe, bez dalších povinností před sebou. Tak se mi to všechno v hlavě honí. Co jsem měla udělat jinak, lépe. Co bych vlastně chtěla. A jak se k tomu dopracovat. Kudy dál? Letos jsem odjížděla za ne zcela příznivých okolností. Dokonce jsme museli na poslední chvíli posouvat termín, vůbec jsem netušila, jestli odletíme. Bohužel mě ani nic moc milého doma čekat nebude. Snažím si tu vyčistit hlavu. Spím, jim, plavu a čtu. Ale po ránu mi hlava jede jako splašená. Byla bych ráda, kdybych dokázala část svých předsevzetí doma realizovat. Když z té dálky vypadá vše nějak snadněji.
 

2 komentáře:

  1. Moc přeji, ať tvé plány vyjdou! On nadhled a vzdálenost je občas potřeba.
    Ali, užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!