čtvrtek 1. srpna 2024

Po roce


 Stejné místo, téměř stejná doba. Jsem s dětmi opět v "našem" hotelu. Dnes jsme trávili den cestováním, zabydlováním a dospáváním noční cesty. Taky jsme začali prozkoumávat hotel, protože pláž, bazény a všechny restaurace prošly důkladnou rekonstrukcí. To se mi tu líbí, každý rok něco nového, něco vylepšeného. Je vidět, že každoročně do hotelu investují. I když letošní opravdu velmi razantní změna pláže nás trochu rozhodila. Měli jsme celá léta jedno místo pod "naší" palmou a teď musíme najít jiné místečko.

Je neskutečně milé, když nás místní personál nadšeně vítají. Vyptávají se na maminku, na manžela. Dokonce máme každý rok stejný pokoj. Vím, že na pokoji nezáleží, jsou všechny stejné, ale líbí se mi, že si hotel na takových drobných pozornostech dává záležet.

Říkala jsem si, že bych zkusila, stejně jako loňský rok, dát každý den nějakou fotku. Nic světoborného nečekejte. Jednak mám jen telefon a víte, jak to s ním mám. A jediné plány, které tu mám, je odpočívat a úplně vyčistit hlavu. Ale zkusíme a uvidíme, co se tu objeví.

3 komentáře:

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!