pátek 22. ledna 2021

Den 22/365


  Dneska bylo nádherně! Krátká procházka v lesíku byla moc fajn.

6 komentářů:

  1. Mám ráda tyto procházky a když se vydaří počasí, je to super.
    Ali, přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ráda alespoň na chvilku vypadnu, když se takhle nádherně vyčasí!
      Příjemný začátek týden, Dášo!

      Vymazat
  2. Taky jsem si užili malou procházku, stihli jsem to ještě za sluníčka.
    Ali, přeji pohodový víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, my to také právě nádherně stihli. Práci jsem skončila neplánovaně dřív, děti už měly také školu hotovou, tak jsem honem utíkali, dokud bylo sluníčko.
      Úspěšné vykročení do nového týdne přeju!

      Vymazat
  3. U nás dnes studeně fučelo, včera a předevčírem bylo jaro :-)
    Pozdrav z podorlicka
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavle! Ráda tě zase vidím. V Praze dneska chumelilo. Pátek mě tak jarně naladil a zase nic!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!