čtvrtek 7. ledna 2021

7/365


Už leze! Vloni na jaře jsem odložila odkvetlý hyacint na balkoně do kouta s tím, že musím zjistit jak a kdy ho vysadit na zahrádku. Jenže během tohoto roku jsem opustila tak nějak všechno, co mám ráda o co jsem se zajímala. Tak i hyacint zůstal zapomenut v koutě. A když jsem rovnala věci na balkoně, abychom tam dali stromeček, zjistila jsem, že z květináčku něco zeleného. Tak jsem nastudovala, že k vytvoření květu je potřeba tma. Tak se přestěhoval hyacint do tmy. A tam si spokojeně roste. Jsem zvědavá, jestli se dočkám květu. 
 

4 komentáře:

  1. Mám moc ráda cibuloviny v tomto stádiu. Každý den se trochu změní, to mě fascinuje...
    Ali, přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě baví sledovat změny. Určitě zase nějaký pokrok zaznamenám
      Krásný zbytek víkendu, Helenko!

      Vymazat
  2. Určitě se květu dočkáš. Jsou to krásné radosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, jsou. Musím se na ně víc soustředit.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!