úterý 5. ledna 2021

5/365


  

Dárek v centru Prahy.... cestou k zubaři...

6 komentářů:

  1. Hezký balíček a jak vidím, včera jsem tu zamilovanou fotku přehlédla...
    Ali, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, Ali, ty ses do toho letos pustila odvážně. Publikovat každý den, to bych nedala. Držím palce a budu nakukovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, nevím, znáš mě, vždycky se pro něco nadchnu a už to nedotáhnu. Ráda bych každý den nějakou fotku nafotila. Ráda bych zase začala brát foťák do ruky častěji. Vždyť jsem zhruba od poloviny srpna neudělala ani jednu fotku! Sama jsem zvědavá, jak dlouho vydržím. Děkuju za podporu!

      Vymazat
  3. Zrovna jsme nedávno na babinci vzpomínaly, jak jsme chodily do "děcáku" na osminky polárkového dortu :) Myslím, že to bylo někde tam pod mašličkou, ale možná taky ne... Snad zubař nebolel.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nebolel, ale mojí peněženku ano :-). Do Dětského domu jsem taky chodila, ale ne na polárkový dort.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!