úterý 19. ledna 2021

Den 19/365





Za dnešní večeři musím poděkovat Helence . Přiznám se, že už mi dochází nápady co vařit. Každý den večeře, každý den oběd pro děti. Už je to moc dlouhé, naše stálice jsme už otočili mnohokrát a to mě už nebaví. Zavádět nová jídla do jídelníčku musíme u nás opatrně. David totiž polovinu věcí nejí. A hlavně nejí to, co nezná. Když jsem u Helenky na blogu našla recept na chačapuri, hned jsem věděla, že to by u nás mohlo projít. David je totiž velký milovník sýrů, takže mu stačilo říct, že je to placka plněná sýrem a byl spokojený. K tomu ještě obrovská mísa šopského salátu a jednoduchá večeře byla na světě. Helenko, moc děkuju!


2 komentáře:

  1. Mám radost! A velikou! Souhlasím Ali, že teď se inspirace skutečně hodí!!!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším na tvé další tipy, Helenko. Všechno, co jsem od tebe vykoužela, bylo luxusní!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!