čtvrtek 21. ledna 2021

Alex Michaelides - Mlčíčí pacientka


 Anotace z DK:

Slavná malířka Alicia Berensonová měla idylické manželství. A pak jednoho dne svého muže zastřelila. Do záhadného případu nemá kdo vnést světlo, protože Alicia od vraždy už šest let nepromluvila ani slovo. Její mlčení chce prolomit psychoterapeut Theo Faber, pro kterého se na první pohled nelogická vražda stane posedlostí. Řešení se možná skrývá v jednom z Aliciiných obrazů. Je však Theo připraven zjistit pravdu?

Na knížku jsem se neuvěřitelně těšila. Nejlepší thriller roku 2019 - to přeci musí být bomba. Ale bomba to opravdu není. Není to špatné, téma určitě zajímavé, konec naprosto překvapivý. Ale během čtení jsem večer několikrát nad knížkou usnula. To ukazuje, že to zase tak horké není. 

Během mé pauzy jsem samozřejmě nějaké knížky přečetla. Ale po chvíli uvažování jsem se rozhodla, že je zpětně dopisovat nebudu. Ráda si tu zapisuju své pocity hned po přečtení, půl roku po přečtení už by to nebylo ono.

4 komentáře:

  1. Ona tahle "hodnocení" docela často čtenáře zklamou...
    Děkuji za recenzi, Ali a přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, Helenko, že už si začínám zvykat, že všechna tahle "TOP" ocenění jsou jen lákání zákazníků. Pořád opakuju jednu chybu, "něco" od knížky čekám a pak jsem zklamaná, že má očekávání nebyla naplněna. A jsem naopak nadšena knížkami, ke kterým přistupuji s notnou dávkou skepse.

      Vymazat
  2. Děkuji:-) Chystala jsem se na ni, tak ještě chvíli počká. Usínám často samovolně, tak ji odložím na dobu větší nespavosti:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenechte se, prosím, zmást mým hodnocením. Knížka rozhodně špatná není. Jen prostě jsem asi čekala víc.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!