neděle 9. června 2013

Poslední...


... představení sezony! Naštěsí!!! Už nějak ve mně roste nechuť ke Klárčinu baletu. Vážně uvažuju, že by třeba mohla změnit styl. Ale když jí to tak baví! Uvidím, třeba přes prázdniny zase vychladnu. Tentokrát to bylo představení velmi slavností. Konalo se při příležistosti 20 let působení baletní školy na Nové Scéně ND. Většina rodičů je vždy z téhle scény nadšená, já osobně jí ráda nemám. Je ze všeho cítit snobský přístup. Spoustu rodičů a jiných rodinných příslušníků by na představení nešlo, kdyby se konalo kdekoliv jinde. Ale protože je v ND, sjede se příbuzenstvo z celé republiky. Na jiná představení vždy sháníme dostatek diváků, zde jsou vstupenky beznadějně vyprodány dlouho dopředu. Představení jako také hodnotit nemůžu, neviděla jsem, protože jsem jako vždy měla dozor. Už ani nevím, kdy jsem nějaké viděla jinak než doma na DVD. Asi naposledy to úplně první, kdy bylo Klárce 5 let a já ještě kojila Davida, tak jsem v zákulisí půl dne strávit prostě nemohla. Aby vše neznělo tak depresivně, musí uznat, že tentokrátjsem měly alespoň  dobrou šatnu. Poprvé za ty roky jsme nemusely běhat 2 patra na jeviště  jako veverky nahoru a dolů, ani holky převlékat po tmě za jevištěm ( jen jednu!). Jsem ráda, že jsem přežila v relativním duševním zdraví a holky si tancování užily. To je to nejdůležitější.

2 komentáře:

  1. Klárce to moc sluší! Přes prázdniny Tě to přejde a už tak v srpnu se začneš těšit na další sezónu :-)
    Když syn hrál v divadle, tak jsem naopak do zákulisí nechodila, abych nerušila herce a představení jsem tak viděla přesně padesátkrát! :-) Tak ráda na tu dobu vzpomínám...

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, nevím nevím, ta nechuť se ve mě postupně hromadí už delší dobu a čím víc vidím do zákulisí školy, tím se prohlubuje. Ale nedělám si iluze, že je to jinde lepší.
    U nás je to tak, že vždy na jednu třídu jsou potřeba 2 maminky, aby holkám pomohly s česáním, s převlekama apod. Celá ta leta to děláme vždy dvě stejné maminky, ostatní řeknou, že se chtějí dívat, že to vlastně vůbec neumí ... :-(

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!