neděle 9. června 2013

Opět v botanické zahradě....



... tentokrát Na Slupi. Sem chodíme moc rádi. Tento víkend se tu konaly hned dvě výstavy. V malém skleníku výstava masožravek. Tam chodíme jen koukat a obdivovat, pro pěstování  bohužel doma podmínky nemáme. I když už jsem tam okukovala taková terária, kde se dají vytvořit ty nejvhodnější podmínky, tak třeba časem... Překvapil mě David. Vždy měl masožravky moc rád, říkal jim šunkožrouti. Tentokrát však svůj postoj přehodnotil a kytek se bál. Když jsem k nějaké přistoupila, abych si jí z blízka prohlédla, honem mě tahal pryč, ať prý nechodím tak blízko. Jeden z pěstitelů mu přinesl ukázat malou rosnatku, která právě ulovila mouchu. To bylo strachu, schovával se za tatínka, podívat se odmítal. A to zatím ještě "Adélu" neviděl. Radši mu jí ani pouštět nebudeme, to bychom ho už nikdy na podobnou akci asi nedostali.


Potom jsme přešli do velkého skleníku na naší oblíbenou výstavu kaktusů a sukulentů. Tady jsem se s Klárkou vyřádily. Nemusím asi říkat, že i když jsem se dušovaly, že nic kupovat nebudeme, pár květináčků s námi domů putovalo. A doma začal ten správný boj o místo!


Tyhle krásné lithopsy jsme ale opravdu jen obdivovali. I když Klárka moc škemrala, odolala jsem. Má už vyzkoušené, že ty prostě "neumím". Nevím proč, myslím, že dělám vše "podle návodu", ale evidentně se jim u mě nikdy nelíbí.

2 komentáře:

  1. Hmm, do botanické bych jela hned:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Návštěvu botanické zahrady mohu jen doporučit. Já si tam vždy příjemně pročistím hlavu. A je úplně jedno, jaká to je :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!