sobota 8. června 2013

Kulturní odpočinek


Poslední dobou má zase všeho nad hlavu - starostí, stresů, obav. Mám pocit, že nic nestíhám, nic mi nevychází, nic se nedaří, nic mě nebaví.Prostě zase moje hloupé období. Již několik měsíců jsme měli doma připravené vstupenky do Národní divadla na Labutí jezero. Dnes nadešel ten den. Nechtělo se mi, moc se mi nechtělo. Byla jsem unavená, mrzutá. Navíc mě štvalo, že Klárka neměla možnost si odpoledne trochu odpočinout. Ze školy musela jet na balet kvůli nácviku na nedělní přestavení. A z baletu frrr do divadla. Neměla jsem z toho dobrý pocit, Labutí jezero je dlouhé a ani nadcházející víkend nenasvědčoval tomu, že bude mít dost příležitostí se pořádně prospat. Prostě jsem do řady usedala s pocitem, že bychom měly být někde úplně jinde.
Ten pocit mě naštěstí při prvních tónech předehry opustil. Představení bylo - jedním slovem- nádherné. Rebeccu King jsem v dvojroli Odetty-Odilie viděla poprvé a naprosto mě nadchla. I když Národní divadlo pojalo Labují jezero ne úplně "klasicky" a zarytí staromilci jako moje maminka k němu mají výhrady, já odcházela z představení nadšena. A mé chmury alespoň na chvíli zmizely.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!