úterý 25. června 2013

Dárek pro paní učitelku


Nuceného klidu Klárka využila a ušila náramek, který si vybrala jako druhý úkol v Korálkové škole. Myslím, že se jí moc povedl. Rozhodla se, že mám náramek odnést v pátek paní učitelce, až půjdu pro vysvědčení. Snad bude paní učitelka spokojená, myslím, že to bude lepší než obligátní kytka, kterých jistě dostane spoustu.
Teď abych s sebou hodila a také ušila svůj úkol. Pořád musím poslouchat, že ona už svůj úkol splnila, zatímco já stále ne.

8 komentářů:

  1. Takovouhle krásu by přeci měla Klárka předat sama, ne. Pokud je jí trochu dobře, tak by si za tvého dozoru mohla pro vysvědčení jít sama. Můj názor. Jednoznačně se jí moc povedl.

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Ivou, jestli je to jen trošičku možné, jeďte do školy obě:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, chtěla jsem tě vychválit...a ona Klárka, nemám slov! Pancelka bude nadšená, já bych tedy byla! Nezvládla by tu chvilku ve škole, aby ho předala sama?
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. chtěla bych být paní učitelkou. Dárek je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! Taky si myslím, trošičku-li to jde, ať předá Klárka sama. Ten příjemný pocit p.u. si za to snah zaslouží!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkujeme všem moc za chválu. Musím se přiznat, že jsem na Klárku docela pyšná. A hlavně obdivuji její úžasnou trpělivost. Tam, kde já prskám a vztekám se, že mi to nejde, Klárka mávne rukou, v klidu chybu odpáře a s úsměvem pokračuje. Jak to bude v pátek uvidím, já už se bojím naplánovat cokoliv, nějak se hroutí všechno.

    OdpovědětVymazat
  7. Dala jsem na vase rady a vzala jsem Klaru do skoly s sebou. Spojily jsme to s kontrolou u lekare. Nesla do tridy, aby tam nahodou jeste nekoho nenakazila, pozadala jsem pani ucitelku, zda by vysla za nami na chodbu. Pani ucitelka krabicku vubec neotevrela, na darek se nepodivala :-(. Bylo mi Klarky docela lito.

    OdpovědětVymazat
  8. Náramek je nádherný. Klárka je šikovná.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!