sobota 4. srpna 2012

ZOO Plzeň





Už jsem se tu zmiňovala, že máme rádi zvířata (nejenom ta chlupatá). Proto jsme se tentokrát rozhodli vypravit se za nimi do plzeňské ZOO, kterou ještě neznáme. Prošli jsem si pečlivě celou, více jsem se snažiliy soustředit na zvířata, která nejsou v Praze. Ale ani nosorožci ani šimpanzi se nám moc ukázat nechtěli. Zato hrošík nigerijský pózoval přímo ukázkově. Musím se přiznat, že mě osobně plzeňská ZOO příliš nenadchla. Mé rozčarování však nesdílely ani děti ani manžel, tak jsem asi moc rozmazlená Prahou.  Pravda, tak málo návštěvníků se mi v Praze nepoštěstí potkat, to bylo opravdu příjemné!


Když už jsme v Plzni byli, nemohli jsme samozřejmně vynechat Dinopark. Tedy  já bych ho vynechala s klidným svědomím, ale to bych nemohla udělat dětem. Naštěstí mě nenutily gumové příšery obdivovat a já si tam v klidu snědla oběd.


Klárčina závěrečná jízda na velbloudici Josefíně sklidila velký úspěch. David se spokojil s poníkem Madlenkou, velbloud se mu zdál moc veliký. Klárka byla nadšená. Byla to její první jízda na takovém obrovi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!