středa 8. srpna 2012

Kunratický les





Na dnešní den jsem naplánovala procházku Kunratickým lesem. No procházku... Vymyslela jsem si trasu dlouhou 8,5 km a byla jsem zvědavá, jak si s tím děti poradí. Cesta byla velmi příjemná, hezky nám ubíhala. Děti měly za úkol hledat turistické značky, to je bavilo. Cestou jsem potkali několik lesních hřišť, všechny jsme museli náležitě vyzkoušet.


 Zříceninu gotického Nového Hrádku jsme si také nenechali ujít. Jen děti skuhraly, že mají tak opatrnou matku, která je nenechala ruiny podrobně prolézt.

                                   

 Krmení daňků sklidilo, dle očekávání, velké nadšení. Příště musíme vzít nějaké mrkvičky a jablíčka. Mě osobně překvapila, jak nádherně teplé je jejich paroží. Že je porosté srstí jsem věděla, ale nevím proč jsem si myslela, že je studené :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!