pátek 17. srpna 2012

V Toulcově dvoře





Cílem naší dnešní cesty byl Toulcův dvůr, konkrétně výstava morčat. Před vstupem na výstavu musely děti svatosvatě slíbit, že nebudou škemrat, rozhodně žádné morče kupovat nebudeme! I když se přiznám, že sama o pořízení takového hlodavce uvažuju. Ale je to stále ve fázi úvah a myšleka musí teprve uzrát :-) . Z výstavy žádné fotky nemám, nechtěla jsem už tak vyděšené tvorečky děsit bleskem. Ujistila jsem se, že pokud morče, tak jedině obyčejné hladkoksrsté. Dlouhosrstí jedinci s papírovými natáčkami po tělíčku mi docela naháněli hrůzu. O skinny variantách ani nemluvím.
Potom jsem se toulali po celém areálu. Klárka byla nešťastná, že jsme neviděli koně, ale ti byli zrovna s dětmi na jezdeckém táboře. Takže mi je jasné, že si výlet brzy zopakujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!