úterý 21. srpna 2012

Vedro


... bylo dnes veliké. Padaly všemožné teplotní rekordy. I ten náš domácí, i  když tenhle teploměr je na jižním okně. I když jsem velký teplomilec, usoudila jsem, že nebudu dnes nikam děti do rozpálených ulic vodit.  Sice protestovaly, že alespoň na hřiště, ale neměla jsem pocit, že honit se po hřišti  je to úplně nejlepší nápad. Tak jsme jen tak lenošili, četli, hráli...


K večeři jsem udělala velmi osvěžující ukrajinský salát. Na rozdíl od původního receptu jsem část majolky nahradila bílým jogurtem. A česněku jsem dala méně, než autorka doporučuje. Bylo mi jasné, že David to jíst nebude, ale nechtěla jsem aby i Klárka kňučela, že to moc pálí.

1 komentář:

  1. Teplo děvenko? :-) Dneska už bylo lépe, jenom třicet stupňů...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!