úterý 1. listopadu 2011

Co mi dělá radost

Při  pravidelném pročítání mých oblíbených blogů jsem si všimla, že některé blogařky si každý den zaznamenávají, co je potěšilo. Moc se mi ten nápad líbí. Každý den si uvědomit to hezké, co mě potkalo. Já jsem dost velký škarohlíd, onu pověstnou lahev vidím poloprázdnou. Někdy mám pocit, že v přívalu katastrof na to hezké zapomínám. Určitě každodenní ohlédnutí za tím příjemným by mi pomohlo i v mých "podzimních nedáladách", ve kterých se v posledních dnech nějak rochním. Tak to tedy ode dneška zkusím také a doufám, že to vydržím celý rok!

1/365 Co mi udělalo radost:
- konečně jsem uklidila celý botník, všechny boty vyprala, naimpregnovala, nakrémovala, vyleštila...
- příjemně jsem se unavila v bazénu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!