sobota 19. listopadu 2011

Kulturní sobota

Dnešní den byl kulturní, rozběhaný, upospíchaný. Dopolene měla Klárka baletní zkoušku. Já té doby využila a vyřídila nejnutnější nákupy. Po zkoušce jsem honem pospíchaly domů, rychle udělat oběd a zase frrr do divadla. Od 14 hodin nás čekalo ve Státní opeře Labutí divadlo. Namísto nemocné babičky s námi šla Klárčina kamarádka. Holky si myslím představení moc užily. Já k němu nějaké výhrady mám, ale není to podstatné. Viděly jsme klasickou pohádku se šťastným koncem. Jen s průměrnými a mírně podprůměrnými tanečními výkony. Po divadle jsme jely k nám, kde holky do večerní hodin pokračovaly v baletní produkci. Nadšeně se k nim připojil i David, který rychle střídal taneční roli prince s postem vrchního osvětlovače. Myslím, že si sousedé také užili :-)

19/365 Co mi dnes udělalo radost:
- celé odpoledne, řádění a spokojenost dětí

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!