neděle 27. listopadu 2011

První neděle adventní




Letos mi prostě nedochází, že již začal advent, že vánoce se blíží mílovými kroky. Téměř nic nemám připravené, dárky také téměř žádné, o úklidu ani nemluvím. Ani dnešní den jsem neměla možnost prožít v nějakém vánočním rozjímání. Jediné, na co jsem se zmohla, bylo zapálení první svíčky na věnci.  Dnes nás čekala jevištní zkouška. Jsem z ní hodně rozčarovaná, když to vyjádřím jemně. Když to shrnu - nikdo neví, kdy jaký kostým převlékat, kde být a kam směřovat. Poprvé se totiž celá škola sešla na jevišti. Každý umí svůj kus, ale neví, kde ho mezi padesáti dalšími předvést. Vzájemně se všichni motají, překážejí si. A pan učitel, misto aby to nějak v klidu vysvětlil, dost nervozně křičel. Holky byly ze zkoušky hodně otrávené, nevěděly, kde je jejich místo a dostaly vynadáno aniž by tušily, za co. Zítra si ještě s jednou maminkou na normální hodině hodláme s panem učitelem promluvit, že takhle tedy ne. Nechceme naše holky nějak omlouvat, ale dnes dostaly vynadáno opravdu neprávem. Doufám, že zítra bude klidnější atmosféra a pan učitel naše výtky pochopí.

27/365 Co mi dnes udělalo radost:
- že jsem při tom všem stihla mi malý kousek práce

1 komentář:

  1. Snad se s panem učitelem domluvíte, byla by to škoda, baletky jsou úúúúžasné.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!