pondělí 28. listopadu 2011

Po dlouhé době školka


Po více než měsíci vyrazil Davídek do školky. Přiznám se, že jsem se trochu obávala nějakých scén, tak jsem zbaběle využila toho, že jsem musela s Klárkou na ortodoncii a nechala odvod do školky na tatínkovi. Naštěstí se mé obavy ukázaly liché a vše proběhlo v klidu. Když jsem ho šla po obědě vyzvednout, dozvěděla jsem se , že děti nacvičují na vánoční besídku pohádku O červené Karkulce. Paní učitelka
 mi trochu omluvným tónem řekla, že vzhledem k tomu, že David hodně chybí, bude hrát stromeček. Srdečně jsem se rozesmála, bude to nádherný pařez :-) Jen aby byl  zdravý.
Abychom snad neměli málo kulturna, přinesla dnes Klárka z flétny oznámení, že budou vystupovat 21.12. na Staroměstském náměstí.

28/365 Co mi dnes udělalo radost:
- Davídkovo nadšení po návratu ze školky. Zítra tam určitě zase půjde!
- Navzdory hodně dusné atmosféřě byla Klárka na baletě pochválena a spolu s kamarádkou dána za příklad ostatním.  
- Přibyly mi další vánoční dárky. Tak snad přece jen vše obstarám včas.

1 komentář:

  1. Krásný advent přeji. Jenda nebyl ve školce už 5 měsíců...jsem zvědavá, jak to pak zvládne.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!