neděle 6. listopadu 2011

Výstava kreativity




Konala se tento víkend v Dubči. A mě s Klárkou čekala dámská jízda, protože kamarádka se svou dcerou nás na ní nalákaly. Tyto věci jdou úplně mimo mě. Bohužel všechno, co vyžaduje jen špetku kreativity a trochu zručné ruce, mi prostě nejde. Ale Klárka je typ, který si rád všechno vyzkouší a osahá. Jakékoliv tvoření jí není cizí, občas mi trošku vyčítá, že spolu nic nevyrábíme. Dnes si to tedy měla možnost užít v plné parádě. A tuto možnost opravdu nepromarnila. Vyzkoušela si spoustu technik, poznala svět, který jí i díky mě zatím zůstával odepřen.  Myslím, že si to maximálně užila a byla moc spokojená. Tohle všechno vyrobila:


6/365 Co mi udělalo radost:
- zjištění, že Klárka nemá ručičky a fantazii po mě
- kluci to doma sami zvládli na jedničku
- po mnoha dnech šedi dnes konečně vykouklo na obloze sluníčko
Davídek se ještě navíc ke všemu smrkání a kašlání osypal na celém těle drobnou svědivou vyrážkou. Návštěva lékařky nás zítra opravdu nemine.

3 komentáře:

  1. Klárka je mooooc šikovná, v tomto závidím všem, co mají holčičky,....kluci se moc pomaminkovatět nechtěli. :-)
    A držím palečky u dr.

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi jsem tam byla, jen jsem chytla takový nával lidí, že jsem nic moc neviděla, natož si třeba něco vyzkoušela. Jelikož jsem byla v neděli v Pze, chvíli jsem o návštěvě výstavy uvažovala, mohly jsme se potkat. No, jela jsem raději domů pouštět draka, tak snad příště...

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, my právě měly ohromné štěstí. Lidi samozřejmě byli, ale v podstatě nikde holky nečekaly, kam chtěly, vždy bylo volno.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!