pondělí 7. listopadu 2011

7/365

7/365 Co mi dnes udělalo radost (dneska to bude opravdu těžké):
-  přišel mi balíček - potřeby na vyšívání. Moc se těším, až budu mít čas a klid se k tomu posadit.

Dnešní den byl i přes sluníčko na obloze nějaký pošmourný. Klárce se moc nedařilo ve škole. Hlavně mě ale rozčiluje svými odpověďmi a vysvětleními - Nevím, nepamatuju se, zapomněla jsem, nestihla jsem... . Asi budu muset požádat paní učitelku, aby jí rozsadila s její kamarádkou. Mám pocit, že jí víc zaměstnává probírání událostí než výuka!
S Davidem jsem radši zašla k paní doktorce. Byla z něj dost rozpačitá, v podstatě nějak neví, co s ním. Vyrážku připisuje i vzhledem k tomu, že nález v krku vypadá možná na afty, HFMD. I když úplně typické to není. Kašel je ošklivý, ale na průduškách nález nemá. Zítra máme přijít brzo ráno, uvidíme, jak to bude vše vypadat a Davida čekají odběry.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!