neděle 30. října 2011

Dušičky


Já vím, že do "dušiček" ještě pár dní zbývá. Ale v týdnu se s nemocným Davidem těžko na hřbitov dostanu, využila jsem dnes toho, že je doma tatínek v šla sama s Klárkou. Mám dušičkový čas docela ráda. V tyto dny odpouštím podzimu mlhy, vlhko a zimu. Ono to spadané listí v tomhle počasí nějak víc voní. Mám velmi ráda hřbitovy. Jakkoliv to zní morbidně, byla jsem jako dítě na hřbitově téměř vychována  :-). Proto mi dnešní procházka moc prospěla. Zapálily jsem s Klárkou svíčku na hrobě mých prarodičů. V duchu jsem, jako už mnohokrát, litovala, že nepoznali mé děti. Obzvlášť babička by z nich měla určitě radost. Pak jsem se ještě jednu svíčku zapálily "U kříže" pro všechny na jejichž hroby se nedostaneme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!