úterý 18. října 2011

Stále doma



Minulý týden na ORL kontrole pan doktor prohlásil, že je David v pořádku. Jen sliznice v dutinách má ještě zbytnělé. Bylo by tedy dobré, kdyby hned nedostal další rýmu, hrozila by recidiva zánětu dutin. Bylo mi jasné, že když půjde David v pondělí do školky, nejpozději ve středu rýmu mít bude. Jak jsem totiž stačila zjistit, do naší třídy je bohužel  běžné dávat děti s "tuberáckým" kašlem i různě zbarvenými rýmami. Dlouho jsem to  v sobě řešila,  nakonec padlo rozhodnutí, že bude David ještě týden doma. Jenže už jsem dnes akutně potřebovala oběhnout a vyřídit si nějaké věci, jednání na úřadě, nákupy apod. Nezbylo, než vzít Davida s sebou. Ale zatímco já trpím výčitkami svědomí, že tahám malé dítě po takových otravných záležitostech, David si to docela užíval. Protože se nám jednání protahlo déle než jsem počítala, museli jsem neplánovaně zaskočit na pozdní nezdravý oběd. Davídek nakonec prohlásil, že do školky nikdy, nikdy nepůjde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!