pátek 28. října 2011

Výstava orchideí









Dnes to tu zahltím fotkama. Ale nedá mi to, musím se o tu nádheru podělit. A to jsem těžce vybírala pár fotek, foťák mám plný téhle krásy. Po roce se zase koná v botanické zahradě Na Slupi výstava orchideí. To jsme si s Klárkou nemohly samozřejmě nechat ujít a vyrazily jsem hned první den. Z barev a tvarů nám oči přecházely. Bylo to moc příjemné nechat si dnešní zamračený den prozářit takovouhle nádherou. Celou cestu na výstavy jsem Klárku ujišťovala, že tentokrát opravdu nic kupovat nemůžeme, prostorové kapacity už jsou vyčerpány. Nakonec mě však Klárka zlomila (moc práce jí to nedalo) a opět nám přibyly dva nové expláře. Tatínek to komentoval slovy :"Vy zase po mě budete chtít nějaké poličky!" :-)

1 komentář:

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!