úterý 21. června 2011

ZOO jinak




Dnes jsem uviděli ZOO trošku jinak. Konala se zde akce obchodního partnera našeho tatínka. Už to vypadalo, že se tam kvůli počasí ani nedostaneme, ale nakonec se vyčasilo, tak jsme odpoledne vyrazili. Nejdříve jsme si museli odbýt povinné koně a krmení koz, ale potom jsme v 16 hod došli do kulturního centra, kde akce probíhala. Začali jsme rautem. Potom nás ale čekala první prohlídka s průvodcem, na kterou jsem jeli vláčkem. Myslela jsem tedy, že David z toho bude mít větší radost, vždycky na vláček radostně pokřikuje. Po další vlně občerstvení nás čekala další prohlídka s průvodcem, tentokrát pěší, do horní části zahrady. Co bylo ale na ní to nejlepší - byla už po zavírací hodině, takže žádné šílené davy.  Během obou prohlídek jsme měli najít správné odpovědi na 10 otázek. Potom bylo losování. K mému velikému překvapení jsem vyhráli 2. cenu - adopci zvířete v hodnotě 4000 Kč. Měla jsem z toho radost, jak malá holka. Pak už následoval společenský program, děti nadšeně tančily u Ivana Mládka. Já se nepatrně vzdálila a šla se projít po pusté zahradě. Bylo to jak splnění snu - všude úplně sama, lachtani plavali jen pro mě, opravdu nádhera!

2 komentáře:

  1. Paráááádní, tu porocházku jen tak sama závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No tééédy! To je aspoň zážitek:-) A zvíře, které adoptujete, si budete moci asi zvolit, že? Co zvítězí,už tušíš?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!