neděle 19. června 2011

Botanická zahrada v Troji





Odpoledne jsme měli štěstí, podařilo se nám vychytat chvíle mezi přeháňkami a pohlédnout si výstavu kakatusů v trojské botanické zahradě. Opět jsem si to s Klárkou moc užily. Jen mám obavy, že už na takovéhle akce nebudeme moct chodit. Naše domácí sbírka se rozrostla o 5 exemplářů a už dochází prostor. Nějak jsem doufala, že nás tam naši pánové budou trochu krotit, ale zklamali. Davídkovi to bylo úplně jedno a tatínek jen vrtěl hlavou. Cestou domou mumlal cosi o tom, že nás ty kytky vystěhují z bytu.
Jinak jsem byla překvapena, jak moc se venkovní areál zahrady změnil, za ty roky, co jsme tam nebyli. Škoda nejistého počasí, tak jsem se moc na daleké průzkumy pouštět nechtěli a nakonec jsme museli před deštěm prchnout dřív, než jsme chtěli. Domluvili jsme se, že až bude jisté počasí, určitě do zahrady vyrazíme na celý den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!