neděle 19. června 2011

Dědičnost


Šamanské schopnosti se dědí. Hned vystvětlím. Kdykoliv moje mamka umyje okna, můžete si být na 100% jisti, že ještě ten den, nejpozději den následující bude pršet. A to bez ohledu na to, co říkají meteorologové.  Táta si z ní dělá legraci, že by mohla jezdit do oblasí sucha. Nepotřebovali by tam vyvolávače deště, stačilo by, aby jim tam mamka umyla pár oken. Poslední roky zjišťuju, že tato její schopnost přešla patrně  i na mě. Po umytí oken spolehlivě prší. Ne jinak tomu bylo i dnes, takže mi včerejší nablýskaná okna pěkně omokla.

2 komentáře:

  1. Já včera umyla okno v kuchyni a manžel mi na parapet položil misku s kořením a olejem od masa z grilování, než obešel dům, spustil se slejvák a já ten obsah misky mám celý na okně!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Silvi to ti nezávidím...Já si pravidelně naplánuji mytí oken dle předpovědi a co myslíte, jasně , že ten den prší...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!