středa 22. června 2011

Neúspěch


Klárka se poprvé setkala s větším neúspěchem a ztrátou nadějí. Dnes přesně po 30 dnech přišlo vyjádření z hudební školy - na klavír nebyla přijata. Nemusím myslím psát, že to doprovázelo velké prolévání slz. Nemůžu si pomoct, ale mám pocit, že k tomu přispělo i to, že jsem byla pravdomluvná a napsala, že klavír doma nemáme. Už u těch talentovek jsem měla pocit, že to bude dost důležité kritérium, ale přišlo mi hloupé si vymýšlet. . Klárku jsem se snažila uchlácholit vidinou hry na flétnu ve škole. A slíbíla jsem, že příští rok zkusíme talentovky znovu, třeba i jinam a hlavně budeme lhát, že klavír máme.

3 komentáře:

  1. Jéje, tak to mi je líto, tak tvrdé přijímačky u nás snad nikde na umělecké škole nejsou :-(
    Bobek, držím palečky k přijetí příští rok, však jim časem dojde, jakou udělali chybu, že nevzali tak šikovnu holčičku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. I mě je to líto,nevím, jestli jsem psala, ale známý kupovali kvůli nedostatku místa elektonické piáno s dynamickou klávesnicí. A jak slečna hraje...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!