čtvrtek 6. července 2023

Vyhlídka Máj


Výšlap na vyhlídku Máj jsem dostala vlastně za odměnu. Mí pánové totiž zatoužili po návštěvě vojenského muzea v Lešanech. To není úplně moje parketa. Chtěli jsme však rodinný výlet, jela jsem tedy s nimi. Muzeum jsem si jen rychle proběhla a zbytek návštěvy proseděla s knížkou na dece. Pánové samozřejmě museli nad každým exponátem dlouze diskutovat, měla jsem tedy dost volného času.  Podle mapy jsem zjistila, že vyhlídka Máj, po které už dlouho toužím, je jen pár minut autem. Takže bylo jasné, kam se ještě pojede.
Z přilehlého parkoviště je na vyhlídku jen krátká procházka, odhaduji tak 1 km. Cestu netřeba nijak složitě hledat, davy lidí vás navedou. Pokud byste měli takové štěstí a na davy nenarazili, dovede vás k cíli žlutá značka.  Doporučuji pevnou obuv, obzvláště pokud budete chtít jako já lézt po kamenech ve snaze ulovit co nejlepší záběr. Bohužel vyhlídka je plná lidí, o místa vhodná k focení je nouze. Nějaké poklidné posezení a rozjímání nad krásami výhledu také úplně možné není. Ale i tak to stojí za to. Výhled je opravdu krásný, jsem ráda, že jsem se na vyhlídku konečně dostala.

3 komentáře:

  1. Tuhle vyhlídku už dlouho chci navštívit, znám ji jen z fotek.
    Tak někdy ráno nebo večer, podle toho co píšeš.
    Pěkný den, Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle vyhlídka nás už dlouho láká. Takže podle toho co píšeš tak brzo ráno.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, fotku máš nádhernou, ale o tom procesí a davech jsem slyšela. Na takovém místě by chtěl být člověk sám...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!