středa 5. července 2023

Samuel Bjork - Vlk


 

Anotace  z DK:

Píše se rok 2001. Novopečený šéf zvláštní vyšetřovací jednotky Holger Munch má za úkol vyřešit vraždu dvou jedenáctiletých chlapců. Nedostatek důkazů ho přivede na nápad angažovat talentovanou studentku policejní akademie Miu Krügerovou. Ani s pomocí její intuice se však nevyhnou všem falešným stopám, které jim zanechává pomatený vrah posedlý vizuální dokonalostí. Podaří se nakonec dopadnout muže, jenž má hrůzné činy na svědomí?

Na knížku jsem se moc těšilasérii s Holgerem Munchem a Miou Krügerovou mám moc ráda. Všechny tři díly, které vyšly, jsem přečetla s chutí. Tento díl je prequel. To je zřejmě móda v současné době, setkala jsem se s tím již u více sérií. Z tohoto dílu jsme byla rozpačitá. Není špatný, ale nebylo to ono. Trošku mi přišlo, že je příběh nevyvážený. Na začátku se docela vlekl, konec mi naopak přišel uspěchaný, jakoby useknutý. Tuto knížku považuji za nejslabší z celé série. Kdybych ji četla jako první, rozhodně by mě k dalším dílům nenalákala.

1 komentář:

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!