pátek 19. dubna 2019

Velikonoční úplněk



Včera večer nás zaujal Měsíc. A protože Klára nutně potřebovala fotku na IG a mobilem jí nešla vyfotit podle představ, vytáhla jsem na balkon stativ a zkusila ho zvěčnit. Našla jsem, že úplněk nastává dnes ve 13:12, to ale nevyfotíme, tak alepsoň foto z večera před úplňkem.
Doufám, že si krásně užíváte Velikonoc. Přiznám se, že jsem na ně téměř zapomněla. Tedy na jídlo ne, to už se asi 14 dní všichni ptají, zda budou perníčky, mazance, beránek, nádivka, jidáše..... Ale včera večer jsem si uvědomila, že jsem zapomněla velikonční výzdobu! Kromě ječmínku, který krásně vzešel a na který si brousí zuby hlavně naše morčiny, nemáme nic. Musíme to honem napravit!

2 komentáře:

  1. U nás taky přišlo na velikonoční výzdobu až dnes. Ale to přeci neva. Měsíc jsi vyfotila úžasně. Klidné a radostné velikonoce. Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě si všechno stihla, Ali!
    A ty fotky, ty jsou opravdu povedené.
    Přeji hezkou sváteční neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!