čtvrtek 11. dubna 2019

Krize


Víte, jak poznáte, že mám dost? Jako úplně všeho? Práce, domácnosti, nemocných dětí, nemocných zvířat? Všechno hodím za hlavu. Je mi jedno, že si můžeme psát vzkazy prstem v prachu na konferenčním stolku. Je mi jedno, že z neustálého vyndavání Rozinky na dávkování léků mám piliny všude. Je mi jedno, že přes hromadu prádla na žehlení téměř nevidím. Prostě je mi jedno úplně všechno. Vyndám si kyblík s hlínou a další propriety a celé odpoledne se hrabu v zemi. Sázím zakořeněné lístečky, odděluju malá miminka. Vloni jsme o hodně fialek přišla, tak doufám, že se z této várky něco ujme.

5 komentářů:

  1. Ali, ale tohle vypadá na hezkou krizi :-)
    Zvlášť jestli se všechny fialky ujmou !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky přeju, ať se ujmou. A ať se všichni brzy uzdraví!

    OdpovědětVymazat
  3. Alice, někdy to tak mám také, takže hrabat se v hlíně je super relax. Přeji, ať je zase brzy dobře. D. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji brzké nadechnutí optimismu. Ať se všechny kvetinky ujmou a veškeré depky rozplynou🌞😁

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju všem za milá slova. Už teď je jasné, že se všecho neujme, ale to není nic nečekaného. Něco určitě bude!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!