pátek 26. dubna 2019

Korálkové Velikonoce






Už jsem tu psala, že velikonoční výzdobu jsem letos prošvihla. Proběhla jen taková rychlovka, abychom vůbec poznali, že vůbec velikonoce jsou. Korálkování jsem  poslední dobou odsunula hodně daleko.A protože moje kamarádka vydala e-knihu nádherných návodů na obšívaná vajíčka, musela korálkovou čest naší rodiny zachránit Klára. A ta šila jako divá. Takže díky ní  i letos nám korálková vajíčka přibyla. Dnes se tu tedy chlubím cizím peřím. Ne, chlubím se tu svou dcerou! Je to holka šikovná!

6 komentářů:

  1. Ali,právem na ní můžeš být hrdá! Vajíčka tvoří nádherná,baletí,roste do krásy,...co víc si přát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak abychom to s tou chválou nepřehnaly, viď. Je to normální puberťák, kterého bych s chutí občas roztrhla mezi dveřmi. Známe to asi obě :-)

      Vymazat
  2. Alice, korálková vajíčka jsou moc hezká, Klárka je fakt šikovná. Nejvíc se mi líbí to poslední.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hlavně trpělivá, na rozdíl ode mě. Můj favorit je to první.
      Krásný víkend i tobě, Dášo.

      Vymazat
  3. Ali, i já musím Klárku pochválit! Je moc šikovná!
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju. Doufám, že i ty si užíváš příjemný víkend.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!