pondělí 22. dubna 2019

Jsou za námi...










.... velikonoční svátky, dny volna. Přiznám se, že pro nás to byly opravdu volné dny více než duchovní nebo tradiční svátky. Nějak jsem to letos nezvládla. Ale myslím, že jediný, komu to vadilo, jsem byla já. Děti měly jasnou představu - nebudeme dělat nic, budeme dlouho spát, budeme jíst. Mno....nepodařilo se mi prosadit ani nějaký pořádný výlet do přírody. Alespoň na procházku jsem je ale přemluvila. Našli jsme i pár fotogenických mist, kde děti vcelku ochotně pózovaly před objektivem. Jsem ráda, že jsem si všichni odpočinuli a pořádně se vyspali. Asi jsme to opravdu potřebovali. Překvapilo mě, že David dokázal spát 12 hodin vkuse. Měl teď složité období, které vyústilo v záhadnou virozu, zřejmě opravdu potřeboval vypnout a odpočívat. Snad jsme se dali všichni dokupy a plni síly vyrážíme do nového týdne.
Jaké byly vaše svátky? Slavíte Velikonoce tradičně? Užívali jste krásného počasí plnými doušky?

2 komentáře:

  1. No, já jsem měla super svátky. Těšila jsem se delší dobu, že budu mít 4 dny volna a vyrazíme výletovat na Moravu. Skutečnost byla taková, že mne v úterý večer skolila příšerná střevní chřipka, ve středu a čtvrtek jsem nebyla schopná ani vstát z postele, musela jsem si vzít dovolenou - super strávenou. O Moravě jsem si mohla nechat jen zdát, byla jsem ráda, že vůbec existuju. V neděli a včera jsme s dcerou šly alespoň do Prokopáku myšindám na březové větvičky. No a včera odpoledne už mne bylo opět špatně od žtaludku. Velikonoční žranice byly jen staré pečivo, černý čaj, kola, pár banánů a vývar. Teď pomažu po nezapomenutelné "dovolené" do práce, ale v břiše mi pořád bublá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě opravdu mrzí. Tyhle střevní potvory jsou snad to nejhorší, co může být, alespoň pro mě. Radši ustojím angínu, chřipku, než tohle. A když to takhle zruší plány, naštve to dvojnásob. Naštěstí to vypadá na hezké počasí výhledově, tak si jistě výlety vynahradíte. Držím palce, ať už je ti dobře a v práci to přežiješ!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!