sobota 25. srpna 2018

Mníšek pod Brdy





Pracovní povinnosti mého manžela nám nedovolily vzdálit se příliš daleko od Prahy. Museli jsme být stále v dobré dojezdové vzdálenosti. A protože se i ochladilo (ano, mně byla zima!), nechtělo se nám na nějakévelké výšlapy. Zvolili jsme tedy malý zámek v Mníšku pod Brdy. Prošli jsme dva prohlídkové okruhy, které jsou zaměřené na život drobné šlechty v období první republiky. Jen velmi málo exponátů je na zámků původních. Prohlídky by byly jistě zajímavější, kdyby průvodkyně monotóně nerecitovala nabiflovaný text bez špetky zájmu. Vyšlo nám to tak akorát a už jsme museli uhánět do Prahy. Jsem moc ráda, že jsem zalovila v blízkém okolí. Upřímně - netušila jsem, že v Mníšku je takovýhle zámek. Jsem ostuda, já vím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!