pátek 17. srpna 2018

Divoká Šárka




Dřív děti milovaly naše výlety. Letos je to náročné. Už loni se v Davidovi probudila lenost a nikam se mu moc nechtělo. Nyní vyráží na výlety jedině pod pohůžkou, že zůstane sám doma a wifina bude vypnutá. S Klárou puberta dost pracuje, takže také má milion otázek, proč nemůžeme být doma. Já mám výčitky, že díky práci nemůže vyrážet tak často jako dřív a pak se dozvím, že "pořád někam chodíme" a že "nemá chvilku času sama pro sebe" a "proč se musíme někam vláčet v tom vedru".  To mám potom vztek a je mi to i líto. A protože děti obtěžuje něco si najít a vymyslet co nového by je zajímalo, vyrazili jsme dnes opět do Divoké Šárky. Nejvíc mě pobaví, že když už je donutím se rozhýbat někam vyrazit, baví je to tam a jsou spokojení. Takže nakonec i ta Šárka byla fajn.

Rozhodně tu mají lepší lanovku :-):



Navíc tu byl velmi příjemný chládek, pod stromy bylo podstatně lépe než doma. Ale vážně zvažuju, zda má cenu se honit, abych vše zvládla a mohla s nimi ještě na nějaký výlet.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!