pondělí 6. dubna 2015

Velikonoční pondělí


V rodině máme malé miminko. Švagrová nějak neuhlídala své dva čtyřnožce a vznikl z toho tenhle krásný štuclík. Jsou mu 3 týdny, maminka se už o něj tolik nebojí a tak jsme se na něj dnes jeli podívat. Myslím, že tahle malé štěně jsem ještě neviděla. Celá jsem se rozplývala. Ještě štěstí, že je jen jedno a že se jeho majitelé rozhodli, že ho nikomu nedají. Nevím, jestli bych odolala. Byla jsem ráda, že jsem si ho mohla pochovat a pomazlit se.




A takovýhle výhled z okna se nám dnes naskytl. Hezký kontrast bíle rozkvetlé mirabelky a sněhových vloček.

6 komentářů:

  1. A já už myslela, že je vaše! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jó, velikonoce na sněhu, to už tu dlouho nebylo:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych se pomazlila. Je to krásný uzlíček.

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc roztomilý:) Ale drápky - ty budí respekt!

    OdpovědětVymazat
  5. Ali, naprosto chápu! nikdy nezapomenu, když jsme se jeli podívat na našeho Barnabáška, na ty první měsíce, kdy jsem už měli doma...
    To vaše mimi je kouzelné!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. u nás byly na velikonoční pondělí jen vločky, mirabelky ještě nekvetou :-). Pěkný den, Pavel

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!