úterý 21. dubna 2015

Něco nového


O víkendu mi manžel konečně dodělal dlouho slibované poličky na kytky. Jejich přiděláváním strávil celý den. Máme totiž tak úžasně kvalitně postavený dům, že když se lehce zavrtá do stěny, odpadne veliký kus omítky. Takže následné sádrování, broušení a další radosti trvaly až do večera. A to nemluvím o nepořádku, který jsem z 6 zavrtání fakt nečekala. Ale poličky jsou nádherné, už jen vymalovat zeď, to už jsme nezvládli.



Po troše váhání jsem se rozhodla, že se tam přestěhují africké fialky. Poslední dobou jsem se o ně začala trošku víc zajímat a rozhodla jsem se, že trošku rozšířím sbírku. Zatím jsem tam nastěhovala tyhle dva nové kousky z výprodeje z Tesca. Ostatní své kousky se tam budou stěhovat postupně, až projdou přesazováním a zmlazováním. A pár kousků jsem si ještě objednala. Už se na mě moc těším!

8 komentářů:

  1. Fialky...jeden čas jsem měla asi 27 druhů, pak chytly nějakou chorobu a bylo rázem po kráse. Třeba ještě jednou, někdy ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 27 druhů! Teda to je sbírka :-). Jsem zvědavá, jak mi půjdou, když tak si budeš moct přijet pro lístečky.

      Vymazat
  2. Fialky....zdobí nám okno v kuchyni.Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším! Poličky jsou totiž v kuchyni a setkala jsem se s názorem, že v kuchyni kytky nejdou. Tak uvidíme.

      Vymazat
  3. Ali, na poličkách to bude těm kráskám moc slušet. Mám je ráda, stačí trocha péče a umí se odvděčit...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám moc ráda. Je pravda, že těm pár kouskům, které mám, se moc nevěnuju a kvetou krásně. Ale už moc volají po nějakém přesazení a zmlazení.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!