středa 15. dubna 2015

Sedm





Už sedm let mě tenhle malý rarach trápí, zlobí, děsí, rozesmívá a dostává svým osobitým kouzlem. Jsou chvíle, kdy bych ho láskou umačkala, jsou chvíle, kdy jsem kvůli němu hodně smutná, jsou chvíle, kdy bych s chutí roztrhala na malé kousíčky. Jsem moc ráda, že ho mám!

7 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k Davídkovým narozeninám jemu i Tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale fešák. Ten šibalský kukuč.
    Všechno nejlepší a krásnou oslavu.

    OdpovědětVymazat
  3. Sedm let, to už je chlapák! Vypadá jak obrázek od Heleny Šmahelové :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nej k narozkám. Čertíci mu koukají z očí :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuji za přání, vše jsem oslavenci tlumočila.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!