středa 31. prosince 2014

Silvestr





Silvestr je pro mě už dávno poklidný, pohodový den. Nikdy jsem na nějaké bouřlivé oslavy nebyla. I v dobách divočejšího mládí jsme měla pocit, že se nemusím bavit zrovna na povel. Co máme děti, trávíme vždy podvečer u mých rodičů. Dnes jsme si cestou museli samozřejmě zařádit na sněhu. Tedy sněhu, no na pražské poměry asi ano. I když při tvorbě andělíčků jsme hlídala a po pár zamávání volala "Pozor, bahno! Stačí!".  Příjemný podvečer nad mísou maminčiných chlebíčků, na které se těším celý rok, se myslím vydařil. Teď už mě čeká jen trocha rozjímání než půjdu spát. Nevím, jak je to možné, ale celý rok mám problémy se spaním. Před půlnocí nechodím spát nikdy, většinou až po jedné hodině, stejně se ještě do šesti hodin, kdy vstávám, několikrát probudím. Pravidelně na Silvestra se mi kolem 22 hodiny začnou klížit oči a do půlnoci prostě nevydržím :-)

2 komentáře:

  1. Tak do nového roku klidné spaní až do rána!...a i sobě si to přeju...

    OdpovědětVymazat
  2. Aj u nás tak, odkedy sme rodina - v pokoji a príjemnej rodinnej zábave. My sme včera ešte stihli aj mini výletík na farmu neďaleko nás so zvieratkami a so živým Betlehémom, dobre bolo... :) Gabi

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!