čtvrtek 11. prosince 2014

12. adventní


Moje velká premiéra. Nikdy jsem vánočku nepekla. Kupovali jsme, měli jsme zdroj velmi lahodné vánočky. Zdroj však přestal fungovat. Vzala jsem to jako výzvu se jí konečně naučit. Použila jsem tento recept. A je opravdu výborná. Vím, že na vzhledu musím ještě zapracovat, ale na první pokus to není tak zle. Tak za necelé dva týdny první repríza.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No na úplně čistou ne, trošku se mi nahoře sesunula. Ale doufám, že to ještě doladím.

      Vymazat
  2. Vypadá úžasně! U nás vánočka vůbec nejede, takže jsem jí úplně vypustila. Spíš děti umluvím na velikonoční mazanec. A ten se tvaruje výrazně snadněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jano. Mazance mi jdou , ty peču pravidleně.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!