neděle 19. května 2024

Takový den



Znáte takové dny? Takové, kdy váš to do list je dlouhý, že byste se do něj mohli zavinout. Při každém pokusu zpracovat jeden bod se vynoří několik bodů dalších. Seznam je delší a delší. Práce neubývá. Připadáte si naprosto neschopní. Věřím, že znáte, že v tom nejsem sama. Dneska takový den byl. A já si řekla dost. Všechno jsem doma nechala na jedné hromadě a vyrazila ven. Do botanické zahrady Jen tak jsem si bloumala. Udělala pár fotek mobilem. Pořádně si vyčistila hlavu. Bylo to opravdu potřeba. Ne že by úkoly doma zmizely, ale budou se zpracovávat lépe.













 

3 komentáře:

  1. Takové dny mám snad neustále, Ali! Hlavně se z toho nezbláznit!!! Ale někdy - čeho je moc, toho je ... Udělala si to dobře, krásné fotky!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    S věkem se mi ten list stále prodlužuje -:)))!

    OdpovědětVymazat
  3. Vyčistit si hlavu je někdy třeba - a procházka mezi kvetoucí krásou je hodně dobrý způsob.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!