pondělí 27. května 2024

Koncert


 Došlo na to, co jste mi tu některé z vás psaly. Jak už děti odrostly, výrazně ubylo dětských akcí. A mně to, co mě dřív unavovalo, začíná chybět. Takže na dnešní koncert jsem se opravdu těšila! David si navíc pro své sólo vybral písničku, kterou mám moc ráda. On mě vůbec překvapuje svým výběrem skladeb a  hudebním vkusem obecně. Myslím, že v tomto směru jsem se na něm dost "podepsala". Zatímco ostatní děti a mládež volí hity posledních let, které s nimi pak celé publikum nadšeně prozpěvuje, David má rád "retro". Na druhou stranu koncert vždy svým vystoupením ozvláštní :-).


Druhá skladba byla v rámci absolvenstkého vystoupení jeho spolužáka, který studium v ZUŠ končí, a Davida požádal o doprovod. 



A nakonec souborovka, na kterou se vždy těším nejvíc. Jen jim tedy soubor už notně prořídl. Hodně dětí, nebo tedy ne dětí ale  "puberťáků", v ZUŠ končí. Nechci psát, že končí s muzikou. Rozhodně ne všichni. Někteří si zakládají vlastní kapely a rozjíždí se hudbení kariéru po vlastní ose. David chce ve škole ještě pokračovat. Po hraní v kapele netouží. Nabídku dostal, ale on je takový sólista. V hudbě i v životě. Ale jsem ráda, že ho muzika pořád baví. Je mi jasné, že je to díky jeho učiteli. Vím, že tu na Tomáše pěju oslavné zpěvy pokaždé, ale nedá mi to. Poznala jsem v ZUŠ různé přístupy učitelů. Tomáš ale není učitel. Je to kámoš, který se s dětmi schází a dělá s nimi muziku. Když  koncert zahájil slovy, že dnešek je ve znamení loučení, zatmělo se mi před očima. Tomášovi se jeho hudební kariéra rozvíjí více než slibně, takže bych se nedivila, kdyby své působení ve škole ukončil. A je mi jasné, že až skončí on, skončí i David. Naštěstí končil jen Davidův spolužák, uff.. Abych tu udělala Tomášovi malé promo, možná ho někteří znáte z uskupení Pocta Zuzaně Navarové, která zažívá poslední dobou velký boom. Moje srdcovka je kapela Pecky, která nedávno debutovala se svým albem. Šlape jim to moc pěkně!

3 komentáře:

  1. Lezarts
    Výběr skladby syna za 1. Původně francouzský hit, který díky Sinatrovi obletěl svět, také můj oblíbený!!! Řekla bych, že je to muzika, která dobře stárne! Stejně jako jeho interpret:-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, teď si Davida nemůžu pustit, ale určitě to udělám. Víběr skladeb se mi moc líbí!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!