úterý 14. května 2024

Víkendové radosti



Poslední dny jsou takové na nic. Lítám  mezi prací, domácností svou, domácností mamky. Žádná radost, žádné povyražení.  Tak jsem si o víkendu alespoň zapekla a zamlsala. Protože mi nejvíce funguje ukládání receptů na blog, vzniká vlastně tento příspěvek. Jak nedám nově vyzkoušený recept na blog, po čase ho zběsile hledám, klikám všude možně a přemýšlím, kde jsem ho vlastně našla. 
Tvarohové koláče jsou z Instagramu, z profilu @honza_pece . Pokud máte Instagram, určitě doporučuju tento profil sledovat. Recept si tu překopíruju:
TĚSTO: 450g hladká mouka,50g polohrubá mouka, 250ml mléka, 120g změklé máslo,60g cukr krupice, špetka soli, 2 žloutky,1/2kostky droždí, vejce na potření.
NÁPLŇ: 500g tučný tvaroh v kostce,  1 větší vejce,1 vanilkový cukr, 120g cukr moučka, citronová kůra
DROBENKA: 120-130g polohrubá mouka, 80g moučkový cukr, 80g studené máslo,1 ČL skořice



Kde Dni matek jsem mamince pekla cheesecake. Použila jsem tento recept a byl opravdu luxusní. Ano, foodstyling není mou silnou stránkou, ale na chuti tomu nic neubral.


A abychom jenom nemlsaly, v neděli nám západ slunce připravil i potravu po oko a duši. Krásné nebeské malování!

5 komentářů:

  1. Ali, no já bych si tedy klidně zamlsala. Koláče i cheesecake vypadá naprosto skvěle.
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Oba moučníky vypadají moc dobře, hned bych si dala. A poletování mezi mámou a vlastní domácností znám, mně naštěstí vyšel zaměstnavatel vstříc a když jsem potřebovala, tak mi umožnil pracovat z domova, původně 100%, teď už jen dva dny v týdnu (ale pro mne to znamená 4 ušetřené hodiny a možnost zaskočit k mámě třeba přes poledne, takže fakt pomoc).
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    Pochutnala bych si i já!
    Nebe, jak ze starého obrazu od holandského mistra.

    OdpovědětVymazat
  4. Koláček bych si dala, mňam 😊 Přeji krásné dny, Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musela být mňamka. Hned bych ochutnala.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!