pátek 16. února 2024

Národní muzeum

 






I když tento týden měl David prázdniny, bylo těžké sladit program můj, Davida i Kláry. Nakonec z celého týdne zbyl jediný den, kdy jsme měli všichni volno a mohli někam vyrazit. Národní muzeum už máme v plánu hodně dlouho. Když byly děti malé, brával je tam manžel některá víkendová odpoledne. Já volna využívala k dohánění restů, takže jsem v muzeu nebyla snad od svého dětství. Od rekonstrukce v roce 2018 jsem tam nebyli nikdo a přesně od té doby si říkáme, že tam určitě musíme vyrazit. Ano, trvalo to. 
Přiznám se, že interiér mě naprosto ohromil. Jen jsme tam pobíhala a áchala.
Vyšlapali jsme do kupole, ten výhled za to opravdu stál.


Prošli jsem všechny základní expozice. Některé rychleji, někde jsem se zdrželi déle. Nejdéle samozřejmě v expozici Zázraky evoluce. Některé vystavené exponáty působily děsivě realisticky. 
Přiznám se, že se ve mě dost míchaly pocity, ale přeci jen upřednostním sledování zvířat v ZOO nebo v přírodě. 




Vydrželi jsem v muzeu téměř celou otevírací dobu a stále se máme proč tam vrátit. Tak jsem zvědavá, jak dlouho nám to bude trvat tentokrát. 

5 komentářů:

  1. Já v NM taky nebyla už děsně dlouho - naposledy se synem (a vzhledem k tomu, že mu letos bylo 30, tak to nějakých 20 let bude). Pořád se chystám, že se podívám, jak to tam vypadá teď po rekonstrukci a zatím na to nedošlo (a to to tam mám půlhodinku metrem).
    Jinak moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. I já jsem tam nebyla už strašně dlouho, několik pokusů jsme vzdali - dlouhá fronta až ven nás odradila. Budova je to nádherná!
    Ali, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, doporučuji si koupit vstupenky předem online. Není potom třeba stát ve frontě a můžete jít rovnou ke vstupním turniketům. Také jsme to tak řešili.

      Vymazat
  3. Lezarts
    Muzeum jsem už navštívila po druhé. Ta poslední návštěva je také nedávná. Jsem stejně nadšená z výsledku!! Mile mě překvapila velká návštěvnost cizinci.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!