středa 21. února 2024

Crème Brûlée


Peču velmi často. Jsou u nás většinou vyžadovány sladké snídaně, proto peču několikrát týdně. Většinou ve spěchu, takže sahám po osvědčených receptech. Jdu na jistotu, nechci riskovat, že ráno bude rodina bez snídaně. Ale čas od času dostanu chuť na experimenty. Protože jsem divákem (i když velmi nepravidelným) pořadu Peče celá země, zatoužila jsem po creme brulee. Mám ho moc ráda, navíc jsem usoudila, že to nemůže být nic těžkého. I když jsem viděla, že dost soutěžících si na něm vylámalo zuby. Když jsem prostudovala několik receptů, víc a víc jsem si uvědomovala možná úskalí. Je tolik věcí, které se tu dají pokazit. Použila jsem recept  ze soutěže. Dodržovala jsem všechny pokyny a rady a voila - povedlo se. Je to opravdu luxusní pochoutka. To křupnutí karamelu se nedá ničím nahradit. Děláte také tuto laskominu?

3 komentáře:

  1. Lezarts
    Potvrzuji, je to lahoda!
    Ale doma ji nedělám.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ho mám ráda, ale doma jsem ho nedělala. Ráda přijímám výzvy, takže asi vyzkouším...
    Ali, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, my jsme ho doma taky ještě nedělali. Ale chutná mi, občas si ho někde dám jako dezert.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!