úterý 31. ledna 2023

Koncert


Sice jsem si říkala, že  sem už moc děti dávat nebudu, ale  udělám dnes výjimku. Dostala jsem povolení k publikaci dvou střípků z dnešního koncertu. Skladbu z Carmen Klára chtěla nastudovat kvůli mě. Ví, že se mi tahle část líbí nejvíce z celé opery. Prý je to nejtěžší flétnový part. Klářina učitelka prý měla tuto skladbu připravenou na konkurz do Národního divadla. Vím, že by sice Klára v orchestru neuspěla, ale i tak se mi skladba v jejím provedení moc líbila.


Trio Adlibitum je noviknou letošního školního roku. Paní učitelka usoudila, že by takové seskupení bylo zajímavější než klasická komořina složená pouze z příčných fléten. Dnes byla tedy premiéra tohoto souboru. A s paní učitelkou musím jen souhlasit.
 

4 komentáře:

  1. Ali, teď si uvědomuji, jak se mi po těchto ukázkách stýskalo. Teď si Kláru pustit nemůžu, ale udělám to. Moc jí to sluší, to vidím už teď!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Moc pěkně se to poslouchá. Musím s Helou souhlasit, že flétnistce to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Álo, máš být na co hrdá! Protože tvojí dceři Klárce to moc sluší a nejen to i krásně hraje! A to v jejím věku není až tak obvyklé.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásné, když děti udělají něco, co mamince udělá radost. Klárka roste do krásy a je moc šikovná. Já se sice v hudbě moc nevyznám, ale poslechla jsem si to a je to moc hezké.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!