pátek 27. ledna 2023

Shari Lapena - Nepříliš šťastná rodina


 Anotace z DK:

Brecken Hill je drahá adresa. Musíte mít hodně peněz, abyste tu mohli bydlet. Tak jako Fred a Sheila Mertonovi. Žádné bohatství vás však neochrání, když vám u dveří zazvoní vrah. Manželé ertonovi byli brutálně zabiti pár hodin poté, co přivítali na velikonoční nedělní večeři své tři dospělé děti. Ty jejich smrt pochopitelně těžce nesou. Nebo ne? Na každého z nich čeká pohádkové dědictví. Svého náladového otce nesnášeli a netečná matka se jich nikdy nezastala. Na jednoho z nich to bylo možná už příliš. Ale na koho? Je-li váš sourozenec vrah, chtěli byste to nejspíš vědět...

Potřebovala jsem něco oddechového. Knížky této kanadské autory mám ráda. Jsou napínavé, rychle se čtou. Na druhou stranu jak rychle je přečtu, tak rychle na ně zapomenu. Není to nic, co by se mi vrylo do paměti. Prostě příjemná, napínavá oddechovka. Tentokrát jsem však byla trochu zklamaná. Příběh se opět četl velmi dobře, ale byl vcelku předvídatelný. Navíc mě celá rodina neuvěřitelně rozčilovala. Pouze lži a chamtivost. Měla jsem pocit, že se příběho točí stále dokola. Rozhodně jsem od této autorky četla lepší knihy. 

4 komentáře:

  1. Ali, od Lapeny jsem četla dvě knihy, tuhle ještě ne. Děkuji za recenzi a přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně považuji tuhle za jednu ze slabších. I když mé mance se líbila naopak moc, nemohla ji odložit a přečetla ji za jeden den. Plně tu platí sto lidí....

      Vymazat
  2. Lezarts

    Neznám, ale teď díky tobě vím co si od této autorky eventuálně vybrat😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě jsou všechny knihy této autorky takové oddechovky, které zabaví, zaujmou, rychle se přečtou. Ale já osobně je stejně rychle zapomenu, nijak hlouběji mě neosloví.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!